Lau Ayo Taja Khabar!! | Nepali | Notes | Class 11 - Science | NEB Resource
100%

Why Choose Our NEB Study Notes?

Our NEB study notes for All Grades are curated by experts to help students excel in their exams. Download high-quality notes, past papers, and practice questions for subjects like Physics, Chemistry, and more.

Need more resources? Check out our Physics Notes or Past Year Questions.

Class 12 NEB Notes - Lau Ayo Taja Khabar!!

Lau Ayo Taja Khabar!!

<nav class="navbar" style=""><h1 style="color: rgb(5, 87, 186); font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; text-decoration: none;"><br></h1><div><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><header data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="background-color: rgb(58, 12, 163); border-radius: 0px 0px 12px 12px; color: white; padding: 20px; text-align: center;"><p>NEB Resource App</p><p>Lau Ayo Taja Khabar</p></header></h1><h2 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);">Lau Ayo Taza Khabar - Chapter 8</h2><div style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif;"><font data-keep-original-tag="false" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="text-align: center;">Class 11 Notes Nepali</font></div><h3 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 64, 128);">शब्दभण्डार</h3><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">१. दिइएका अर्थ दिने शब्द पाठबाट खोजेर लेख्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">क) पत्रपत्रिका = अखवार<br>ख) मञ्चको छेउछाउको भाग = नेपथ्य<br>ग) रमित = तमासा<br>घ) विपत् = आपत्<br>ङ) एम्बुलेन्सले बजाउने आवाज = साइरन<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">२. दिइएका पदावली र अर्थको जोडा मिलाउनुहोस :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">क) मधुरो प्रकाश – अलि अलि उज्यालो<br>ख) बस बिसौनी – बस चढ्न र ओर्लन रोकिने ठाउँ<br>ग) ताजा खबर – नयाँ समाचार<br>घ) निन्दनीय कार्य – निन्दा गर्नुपर्ने काम<br>ङ) जीवनको अध्याय – जिन्दगीको कालखण्ड<br>च) प्रस्थान गर्नु – बाहिर जानु<br>छ) भविष्यको लठ्ठी – भोलिको सहारा<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">३. दिइएका शब्दहरुको विपरीत अर्थ दिने शब्द पाठबाट खोजेर लेख्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">बासी = ताजा<br>चहकिलो = मधुरो<br>दोष = निर्दोष<br>पराई = आफन्त<br>भाग्यमानी = अभागी<br>बन्धन = मुक्ति<br>अदृश्य = दृश्य<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">४. दिइएका आशय झल्कने उखान लघुनाटकबाट खोजेर लेख्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br>क) इच्छाशक्ति भए जुनसुकै काम गर्न सकिन्छ<br>खाने मुखलाई जुँगाले छेक्दैन ।<br><br>ख) अरुलाई पर्ने समस्या तपाईंलाई पनि पर्छ<br>अरुलाई खाने बाघले तपाईंलाई पनि खान्छ ।<div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">५. तपाईंले सुनेका / पढेका पाँचओटा उखान लेखी वाक्यमा प्रयोग गर्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">(क) नाच्न जान्दैन आँगन टेढो :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">फुटबल खेल्न नसकेपछि मैदान राम्रो भएन भन्नु त नाच्न जान्दैन आँगान टेढो भने जस्तो भयो ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">(ख) अचानोको पीर खुकुरीले बुझ्दैन :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">अचानोको पीर खुकुरीलाई के थाहा भनेजस्तै तीनै तहका सरकार तथा अन्य निकाय खासै व्यवसायीका समस्याप्रति गम्भीर भएको देखिएन ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">(ग) जुन जोगी आए पनि कानै चिरेका :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">जुन जोगी आए पनि कानै चिरेको भनेझैँ नेपालका कुनै पनि स्थानीय निकायले विकाश तर्फ ध्यान दिएको पाइँदैन ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">(घ) आफू नमरी स्वर्ग देखिदैन :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">आफू नमरी स्वर्ग देखिँदैन भनेझै विदेश नगइकन त्यहाँको दुःख बुझ्न सकिदैन ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">(ङ) नपत्याउने खोलाले बगाउँछ :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">नपत्याउने खोलाले बगाउँछ भनेझै हरिको छोराले त सरकारी कोटामा डाक्टरी पढ्न पाउने भएछ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">६. दिइएका टुक्काहरुलाई वाक्यमा प्रयोग गर्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br><b>खरानी हुनु</b><br>ढुकुटीको पैसा नेताहरुले खरानी बनाएर छोड्ने भए ।<br><br><b>पेट पाल्नु</b><br>नेपालमा पेट पाल्नका लागि गारो भएर विदेश पलाएन हुने क्रम बढ्दो छ ।<br><br><b>कुरा खानु</b><br>बेलैमा बाबुको कुरा नखाएकाले मैले सारै दु:ख पाए ।<br><br><b>टाउको खानु</b><br>बहिनीले मिठाई मिठाई भनेर मेरो टाउको खाइछ ।<br><br><b>कुरा दोचार्नु</b><br>साथीहरुसँग घुम्न गएको कुरा छिमेकी काकीले त घरमा कुरा दोचारी सक्नु भएछ ।<br><br><b>आलु खानु</b><br>रामले त यो पालीको परीक्षामा आलु खाएछ ।<br><br><b>सपना चकनाचुर हुनु</b><br>हामीले आफ्नो बुबाआमाको सपना चकनाचुर पार्नु हुदैन ।<br><br><b>सपना पूरा हुनु</b><br>सरकारी जागिर पाएपछि रामेको सपना पूरा भयो ।<br><br><br></div></h1><h3 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 64, 128);">बोध र अभिव्यक्ति</h3><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">१. छोटो उत्तर दिनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">क) यस लघुनाटकमा कस्तो विषयलाई प्रस्तुत गरिएको छ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">यस लघुनाटकमा दुर्व्यसनीको विषयवस्तुलाई प्रस्तुत गरिएको छ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ख) यस लघुनाटकमा कति जना मञ्चीय पात्रहरु छन् ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">यस लघुनाटकमा ८ जना मञ्चीय पात्रहरु छन् ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ग) यस लघुनाटकको पात्रका संवादमा कुन कुन भाषाको प्रभावदेख्न सकिन्छ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">यस लघुनाटकमा शेर्पा, नेवारी र हिन्दी भाषाको प्रभाव देख्न सकिन्छ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">घ) यस लघुनाटकमा कुन परिवेशलाई समेटिएको छ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">यस लघुनाटकमा सहरिया परिवेशलाई समेटिएको छ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">२. सबैभन्दा मिल्दो उत्तरमा रेजा (ठीक) लगाउनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">क) सामाजिक<br>ख) सहरिया<br>ग) बहुभाषिक समाज<br>घ) दाह्री बाबा<br>ङ) एक<br>च) पत्रिका बेच्ने केटा<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">३. दिइएको संवाद कसले भनेको हो, वक्ता पहिल्याउनु होस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">क) दाह्री बाबा<br>ख) नरहरि<br>ग) दीनदयाल<br>घ) दोर्जे<br>ङ) तुयुमै<br>च) कुमारका बुबा<br>छ) सलिम<br>ज) कुमारका बुबा<br>झ) दोर्जे<br>ञ) पत्रिका बेच्ने केटो<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">४. "पर्खनुस् ! जानुभन्दा ……..मिलेर गरौँ "नाट्यांश पढी सोधिएका प्रश्नको उत्तर दिनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">क) `देश नबने हामी कोही बन्दैनौ´ भन्ने वाक्यको तात्पर्य खुलाउनुहोस् ।</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">देशको प्रगति, सम्रिधि र विकाश नभएसम्म हामीले सुख र खुसि पाउदैनौ भन्नु नै देश नबने हामी कोही बन्दैनौ भन्नुको तात्पर्य हो ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ख) खुसी भएर बाँच्न के गर्नुपर्छ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">खुसी भएर बाँच्नका लागि एकाअर्काको सुख दुःखमा मिलेर, साथ दिएर बाँच्नुपर्छ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ग) सामूहिक अभियान किन चलाइएको हो ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">सामूहिक अभियान दुर्व्यसनको जडलाई उखेली समाजबाट बिकृति विसंगति हटाउनका लागि चलाइएको हो ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">घ) कस्तो अभिभावकलाई कर्तव्यनिष्ठ अभिभावक भनिन्छ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">आफ्नो सन्तान प्रति आफ्नो जिम्मेवारी पूरा गर्ने अभिभावकलाई कर्तव्यनिष्ठ अभिभावक भनिन्छ ।<div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">५. दिइएको नाट्यांश पढी सोधिएका प्रश्नहरुको छोटो उत्तर दिनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">अ)लघुनाटकमा आफन्तको आगमन भइरहनुको कारण के हो ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">दुई दिनदेखि बेखबर भई घर नफर्केको आफ्नो छोरा नै कतै समाचारपत्रमा छापिएअनुसारको बेवारिसे अवस्थामा भेटिएको एउटा युवकको लास आफ्नै छोराको होला भनेर आफन्तको आगमन भइरहेको हो ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">आ) मरेको वा नजन्मेको मान्छे राम्रो हुन्छ भन्ने भनाइसँग तपाईको सहमति वा असहमतिका बुँदाहरु लेख्नुहोस् ।</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">मरेको वा नजन्मेको मान्छे राम्रो हुन्छ भन्ने भनाइप्रति म असमत छु । किनकि :<br>– मरेको वा नजन्मेको मान्छेको कुनै मोल नै नभएकाले,<br>– धर्तिमा भौतिक उपस्तिति नभई उसको गुड पत्ता लगाउन नसकिने भएकाले,<br>तेसैले मरेको वा नजन्मेको मान्छे न त राम्रो हुन्छ न त नराम्रो नै ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">६. दिइएको नाट्यांश पढी सोधिएका प्रश्नहरुको छोटो उत्तर दिनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">अ) यस नाट्यांशमा वक्ताले आफ्ना के कस्ता कमजोरी रहेको स्विकारेका छन् ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">यस नाट्यांशमा वक्ताले आफ्ना सन्तानप्रति आफ्नो कर्तव्य एवं जिम्मेवारी बोध नगर्नुका साथै रेखदेख एवं निगरानी नगरेकै कारण लागुपदार्थ दुर्व्यसनीको सिकार बन्न गएको वास्तविकतालाई स्विकारेका छन् । वक्ताले आफ्नो छोरासँगै बसी उसको पढाइको बारेमा कुरा नगरेको, छोराको साथीसङ्गतको बारेमा सोधखोज नगरेको, कहाँ के गर्छ भनी ख्याल नगरेको, छोराले मागेजति पैसा दिएपनि के कसरी खर्च गरेको छ भनी विचार नगरि केबल ब्यवसाय र बैठक भनी दौडधूप गरेको कुरा स्विकारेका छन् ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">आ) यस नाट्यांशमा व्यक्त समस्या कसरी समाधान गर्न सकिएला ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">यस नाट्यांशमा वक्ताले आफ्ना सन्तानप्रति आफ्नो कर्तव्य एवं जिम्मेवारी बोध नगर्नुका साथै रेखदेख एवं निगरानी नगरेकै कारण लागुपदार्थ दुर्व्यसनीको सिकार बन्न गएको समस्या व्यक्त गरेका छन् । आफ्नो सन्तानसँगै बसी उसको पढाइको बारेमा कुरा गर्ने, उनीहरुको साथीसङ्गतको बारेमा सोधखोज गर्ने, कहाँ के गर्छन् भनी ख्याल गर्ने, मागेजति पैसा दिएपनि के कसरी खर्च गरेको छ भनि विचार गर्ने र उनीहरुलाई माया र ममता दिएर रेखदेख गरेर मात्र नाट्यांशमा व्यक्त समस्या समाधान गर्न सकिएला ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">७. व्याख्या गर्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">क) दुर्व्यसनको जडलाई उखेल्ने काम एउटा व्यक्तिले मात्र सक्दैन ।</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">प्रस्तुत नाट्यांश कक्षा ११ को नेपाली विषय अन्तर्गत पर्ने ‘लौ आयो ताजा खबर’ नामक लघु नाटकबाट साभार गरिएको हो । यस नाटकका लेखक सुरेन्द्र नकर्मी हुन् । दुर्व्यसन अतेन्तै घातक हुने भएकाले यसको समधानका निमित्त सबै मिलि यसको जरो उखेल्नु पर्छ भन्ने आशयलाई यस नाटकमा प्रस्तुत गरिएको छ ।<br><br>दुर्व्यसनल व्यक्ति, परिवार, समाज र राष्ट्रकै लागि घातक हुन्छ । यसले मानिसको स्नायु र मस्तिष्कलाई प्रत्यक्ष रुपमा प्रभाव पारी शिथिल वा उत्तेजित बनाउछ । भविष्यका कर्णाधार एवं भोलिका देशका संवाहक युवावर्गलाई सचेत र सजग बनाई दुर्व्यसनीबाट जोगाउनु हामी सबैको दायित्व हो । दुव्यंसनलाई समाजबाट हटाउन एउटा व्यक्ति वा परिवार लागेर मात्र हुँदैन । यसको जगलाई उखेल्न हामी सबै लाग्न जरुरी छ । यसको नियन्त्रण गर्न सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण भूमिका परिवार वा अभिभावकको हुन्छ । आफ्नो सन्तानसँगै बसी उसको पढाइको बारेमा कुरा गर्ने, उनीहरुको साथीसङ्गतको बारेमा सोधखोज गर्ने, कहाँ के गर्छन् भनी ख्याल गर्ने, मागेजति पैसा दिएपनि के कसरी खर्च गरेको छ भनि विचार गर्नु जरुरी छ । आफ्ना सन्तान दुर्व्यसनमा लागेको थाहा पाएमा उसलाई सम्झाइ बुझाई सुधार केन्द्रमा लगेर उपचार समेत गर्नुपर्छ । सामाजिक सचेतना अभियान चलाई युवावर्गलाई सशक्त रुपमा सहिघाभागी गराउनुपर्छ । हामी समाजका सबै व्यक्ति, प्रशासन, राज्य कानुन सम्मत तरिकाले लाग्ने हो भने दुर्व्यसनमुक्त समाज निर्माण गर्न सकिन्छ भन्ने भावलाई यस अंशमा व्यक्त गरिएको छ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ख) जब तिमी हाम्रो देशमा……….स्वच्छ हुन्छ ।</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">प्रस्तुत नाट्यांश कक्षा ११ को नेपाली विषय अन्तर्गत पर्ने ‘लौ आयो ताजा खबर’ नामक लघु नाटकबाट साभार गरिएको हो । यस नाटकका लेखक सुरेन्द्र नकर्मी हुन् । पत्रकारिताको मर्म र धर्मलाई वेंगित गरिएको उपयुक्त कथनमा देशका युवापुस्तालाई दुर्व्यसनबाट टाडा राखेर राष्ट्र निर्माणमा लग्न प्रेरित गर्नुपर्छ भन्ने सन्देश प्रवाह गरी चेतनाको संवाहक बनेमा मात्र पत्रिकाको खबर ताजा र स्वच्छ हुने तथ्य प्रकट भएको पाइन्छ ।<br><br>युवाहरु भविष्यका कर्णाधार एवं भोलिका देशका संवाहक हुन् । हाम्रो देशमा युवाको खाचो छैन । युवावर्गलाई सचेत र सजग बनाई दुर्व्यसनीबाट जोगाउनु हामी सबैको दायित्व हो । हरेक युवाको राष्ट्र निर्माणमा ठुलो योगदान हुन्छ । युवाहरु सदा स्वस्थ, शिक्षित र उर्जाशील हुन जरुरी छ । युवा शक्ति कमजोर भएमा देश नै सङ्कटमा पर्छ । दुर्व्यसनल व्यक्ति, परिवार, समाज र राष्ट्रकै लागि घातक हुन्छ । दुव्यंसनलाई समाजबाट हटाउन पत्रपत्रिकाको ठुलो भूमिका हुन्छ । आजभोली बासी र मूल्यहीन समाचारहरु मात्र छापिएको देखिन्छ । हाम्रा पत्रपत्रिकाहरूमा युवा पुस्ता देश र जनताका लागि नयां नया कार्य गर्ने सोचका साथ अगाडि बढ्दै छन् भन्ने समाचार आउन जरुरी छ अब युवापुस्ताले दुर्व्यसनवाट मुक्त भएको खबर सबैले सुन्न जरुरी छ । राज्यको चौथो अङ्ग सञ्चार क्षेत्र भएको नाताले युवावर्गलाई सचेत र सजग बनाई दुब्यंसनीबाट जोगाउन लागुपदार्थको असरबारे सही जानकारी दिन सक्नुपर्छ । सामाजिक सचेतना अभियान तथा जनचेतनामूलक कार्यक्रम चलाई युवावर्गलाई सशक्त रुपमा सहभागी गराइएको, सबै मिली दुर्व्यसनको जरालाई उखेलेको, दुर्व्यसनमुक्त समाज निर्माण भएको, सभ्य र सुसंस्कृत समाज निर्माण भएको जस्ता सकारात्मक सन्देशले भरिएका समाचार पत्रिकाले सम्प्रेषण गर्नुपर्छ भन्ने आशयलाई माथिको अंशमा व्यक्त गरिएको छ ।<div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">८. समीक्षात्मक उत्तर लेख्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">क) `लौ आयो ताजा खबर´ लघुनाटकको मुख्य पात्रको चरित्र चित्रण गर्नुहोस् ।</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">‘लौ आयो ताजा खबर’ लघुनाटकको मुख्य पात्र दारी बाबा हुन् । नाटकको सुरुदेखि अन्त्यसम्म देखा परेका दारीबाबा लेखकका मुखपात्र हुन् । उनि सांसारिक मोहबाट मुक्त भइ जीवन जगतलाई बोध गरेका पात्रको रुपमा देखिन्छन् । उनी कुटीमा बस्ने योगी हुन् । ठट्यौलो स्वभावका दारी बाबा सुरुमा बहुला जस्ता देखिए पनि समस्याको सही पहिचान गर्न सक्ने पुरुष पात्र हुन् । हामीले हाम्रा छोराछोरीको इच्छा, चाहानालाई ख्याल नगरी उनीहरूलाई समय नदिई एकोहोरी आफ्नो काममा मात्र व्यस्त भयो भने उनीहरू दुर्व्यसनमा पन सक्छन् भन्ने लेखकको आशयलाई दारीबाबाले नाटकमा प्रस्तुत गरेका छन् । यसरी नाटकका अधिकांश संवादमा दारीबाबाको चरित्रलाई नै देखाइएकाले उनी यस नाटकका प्रमुख पात्र हुन् ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ख) `लौ आयो ताजा खबर´लघुनाटकमा व्यक्त मुख्य सन्देशमाथि प्रकाश पार्नुहोस ।</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">`लौ आयो ताजा खबर´लघुनाटक सामाजिक यथार्थवादी एवं प्रगतिवादी नाटककार सुरेन्द्र नकर्मीद्वारा रचित सामाजिक विषयवस्तुमा आधारित सन्देशमूलक रचना हो । यस नाटकका सामाजिक क्षेत्रमा देखा परेका विकृति रविसङ्गतिमाथि तिव्र आलोचना प्रकटगरी समाज सुधारको चाहना प्रकट गरिएको छ ।<br><br>दुर्व्यसन अतेन्तै घातक हुने भएकाले यसको समधानका निमित्त सबै मिलि यसको जरो उखेल्नु पर्छ भन्ने आशयलाई यस नाटकमा प्रस्तुत गरिएको छ । दुव्यंसनलाई समाजबाट हटाउन एउटा व्यक्ति वा परिवार लागेर मात्र हुँदैन । यसको जगलाई उखेल्न हामी सबै लाग्न जरुरी छ । यसको नियन्त्रण गर्न सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण भूमिका परिवार वा अभिभावकको हुन्छ । आफ्नो सन्तानसँगै बसी उसको पढाइको बारेमा कुरा गर्ने, उनीहरुको साथीसङ्गतको बारेमा सोधखोज गर्ने, कहाँ के गर्छन् भनी ख्याल गर्ने, मागेजति पैसा दिएपनि के कसरी खर्च गरेको छ भनि विचार गर्नु जरुरी छ । समग्रमा यस लघुनाटकमा दुर्व्यसनीको सिकार बन्दै गैरहेको युवावर्गमा सचेतना फैलाउनु पर्छ, गलत पत्रकारिताको अभियानलाई बन्द गर्नुपर्छ, राजनीतिक पार्टीमा देखिने घिनलाग्दो षड्यन्त्र एवं फोहोर खेललाई जरैदेखि फ्याक्नु पर्छ, समाजमा रहेको विकृति एवंविसङ्गतिलाई गम्भीर आलोचना गर्दै स्वच्छ, शान्त सामाजको निर्माण गर्नुपर्छ भन्ने सन्देशहरु दिन खोजेको पाइन्छ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">११. दिइएको अनुच्छेद पढी सोधिएका प्रश्नहरुको उत्तर दिनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">क) प्राणीशास्त्रले कुन विषयको अध्ययन गर्छ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">प्राणीशास्त्रले चिकित्सा विज्ञान, नर्सिङ विज्ञान ,आयुर्वेद विज्ञान आदि विषयको अध्ययन गर्दछ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ख) जीवजन्तुको दोहनले प्रकृतिमा कस्तो असर पर्न सक्छ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">जीवजन्तुको दोहनले जैविक विविधतामा ह्रास आई पृथ्वी नै सङ्कटमा पर्ने सम्मको असर पर्न सक्छ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">ग) प्राणीशास्त्रको अध्ययनले हामीलाई कसरी प्रकृतिसँग नजिक बनाउँछ ?</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">प्राणीशास्त्रको अध्ययनले हरेक प्राणी यस धर्तीका अभिन्न अङ्ग हुन् र हामीले प्रकृति र प्राणीहरूको सुरक्षा गर्नुपर्छ भन्ने ज्ञान दिई हामीलाई प्रकृतिसँग नजिक बनाउँछ ।<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">घ) `दोहन´ र`पारस्पारिक´ शब्दको अर्थलेख्नुहोस् ।</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">दोहन = लुट्ने वा शोषण गर्ने काम<br>पारस्परिक = एक अर्कासंग सम्बन्धित<div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div></div></h1><h3 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 64, 128);">व्याकरण</h3><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">१. दिइएको अनुच्छेदबाट प्रत्यय लागेका शब्द पहिचान गरी सूची बनाउनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">केटा( केटो + आ)<br>निन्दनीय (निन्द + अनीय)<br>कार्य ( कृ + य)<br>ढिस्का(ढिस्को + आ)<br>लिएर ( लि + एर)<br>पुग्ने( पुग् + ने)<br>हजारौँ (हजार + औँ)<br>जनता ( जन + ता)<br>दैनिक( दिन + इक)<br>गरी (गर् + ई)<br>गर्दा ( गर् + दा)<br>चलायमान (चलाउ + मान्)<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">२. दिइएको अनुच्छेदबाट प्रत्यय व्युत्पन्न शब्द पहिचान गरी निर्माण प्रक्रिया देखाउनुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;">अपनत्व = आफ्नो + त्व<br>भावना = भाव + ना<br>होइन = हु + इन<br>गरी = गर् + ई<br>मिलेर = मिल् + एर<br>पेटी = पेट + ई<br>कर्तव्य = कृ + तव्य<br>सामूहिक =समूह + इक<br>नागरिक = नगर + इक<br>गरौँ = गर् + औँ<br>भावक = भु + अक<br><br></div></h1><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; font-size: medium; color: rgb(0, 64, 128);">४. दिइएका प्रत्यय लगाई एक एकओटा नयाँ शब्द निर्माण गर्नुहोस् :</h4><h1 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; color: rgb(0, 51, 102);"><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="margin: auto; max-width: 1000px;"><br><b>अक्कड</b><br>भुल् + अक्कड = भुलक्कड<br><br><b>अत</b><br>लिख् + अत = लिखत<br><br><b>अन्त</b><br>भिड् + अन्त = भिडन्त<br><br><b>अन</b><br>चर् + अन = चरन<br><br><b>अनी</b><br>ढाक् + अनी = ढकनी<br><br><b>आइँ</b><br>बस् + आइँ = बसाइँ<br><br><b>आइ</b><br>बस् + आइ = बसाइ<br><br><b>आउ</b><br>घाट + आउ = घटाउ<br><br><b>आलु</b><br>बढ् + आलु = बढालु<br><br><b>आव</b><br>चुन् + आव = चुनाव<br><br><b>आवट</b><br>बन् + आवट = बनावट<br><br><b>आहा</b><br>बस् + आहा = बसाहा<br><br><b>अन्ते</b><br>उड् + अन्ते = उडन्ते<br><br><b>आरु</b><br>सिक् + आरु = सिकारु<br><br><b>एको</b><br>उड् + एको = उडेको<br><br><b>एनी</b><br>आगो + एनी = अगेनी<br><br><b>उवा</b><br>सुत + उवा = सुतुवा<br><br><b>इलो</b><br>झार् + इलो = झरिलो<br><br><b>आ</b><br>छाप् + आ = छापा<br><br><b>दो</b><br>बढ् + दो = बढ्दो<br><br><b>नु</b><br>पढ् + नु = पढ्नु<br><br><b>एर</b><br>सिक् + एर = सिकेर<br><br><b>उन्जेल</b><br>जित् + उन्जेल = जितुन्जेल<br><br><b>ओट</b><br>छान् + ओट = छनोट<br><br><b>ओ</b><br>हाँस् + ओ = हाँसो<br><br><b>इयार</b><br>हात + इयार = हतियार<br><br><b>इलो</b><br>मल + इलो = मलिलो<br><br><b>ई</b><br>धन + ई = धनी<br><br><b>ए</b><br>धनकुटा + ए = धनकुटे<br><br><b>औली</b><br>पुर्खा + औली = पुर्ख्यौली<br><br><b>एली</b><br>पूर्व + एली = पूर्वेली<br><br><b>पना</b><br>तितो + पना = तितोपना<br><br><b>ली</b><br>झापा + ली = झापाली<br><br><b>ले</b><br>गाउँ + ले = गाउँले<br><br><b>आडी</b><br>गफ + आडी = गफाडी<br><br><b>अरी</b><br>राम्रो + अरी = राम्ररी<br><br><b>आइँ/याइँ</b><br>मूर्ख + आइँ = मुर्ख्याइँ<br><br><b>आइ</b><br>काम + आइ = कमाइ<br><br><b>आली</b><br>लेक + आली = लेकाली<br><br><b>आलु</b><br>माया + आलु = मायालु<br><br><b>आन</b><br>सिर् + आन = सिरान<br><br><b>इङ्गर</b><br>पात + इङ्गर = पतिङ्गर<br><br><b>इया</b><br>सहर + इया = सहरिया<br><br><b>औटे</b><br>कुरा + औटे = कुरौटे</div></h1></div></nav>

NEB Resource AppLau Ayo Taja KhabarLau Ayo Taza Khabar - Chapter 8Class 11 Notes Nepaliशब्दभण्डार१. दिइएका अर्थ दिने शब्द पाठबाट खोजेर लेख्नुहोस् :क) पत्रपत्रिका = अखवारख) मञ्चको छेउछाउको भाग = नेपथ्यग) रमित = तमासाघ) विपत् = आपत्ङ) एम्बुलेन्सले बजाउने आवाज = साइरन२. दिइएका पदावली र अर्थको जोडा मिलाउनुहोस :क) मधुरो प्रकाश – अलि अलि उज्यालोख) बस बिसौनी – बस चढ्न र ओर्लन रोकिने ठाउँग) ताजा खबर – नयाँ समाचारघ) निन्दनीय कार्य – निन्दा गर्नुपर्ने कामङ) जीवनको अध्याय – जिन्दगीको कालखण्डच) प्रस्थान गर्नु – बाहिर जानुछ) भविष्यको लठ्ठी – भोलिको सहारा३. दिइएका शब्दहरुको विपरीत अर्थ दिने शब्द पाठबाट खोजे...

Read More

Also Read : Nepali HISSAN Exam 2081

'Past Years Questions'

Browse by Category

Notes

Study materials and lecture notes

Past Years

Previous exam questions

Important

Key questions to focus on

Practice

Questions for practice

Show All Categories
Showing: Past Years Questions (19 results)
Clear Filter

All Notes for All Grades - Past Years Questions

Physics Past Years Questions

Physics Old Is Gold Solution 2080

Class 12 Old Is Gold Solutions body { font-family: 'Inter', sans-serif; } ...

Aman s Sapkota
2025-08-30
text/html
Last Updated: 2025-09-02
Chemistry Past Years Questions

Chemistry HISSAN Board Exam 2081 Paper

Class 11 HISSAN Chitwan Board Exam Paper 2081 Chemistry&nbsp;

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Class 12 - Science Past Years Questions

Physics Annual Exam Paper 2081

Class 11 Physics Board Exam Paper 2081 Kanti&nbsp; Secondary School

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Economics Past Years Questions

Economics HISSAN Exam 2080

HISSAN Class 11 Management Economics Question Paper 2080

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry Pre-Board Exam Paper - Shree Pokhariya S/s

Class 11 Pre Board Exam Paper 2081 Shree Pokhariya Secondary School Chemistry Exam Paper

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Biology Past Years Questions

Biology First Terminal Exam 2081 - Lahan Paragon School

Class 11 Biology Exam Paper Terminal Exam 2081&nbsp; Lahan Paragon Secondary School

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry First Terminal Exam 2081 - Trinity College

Class 11 First Terminal Examination 2081&nbsp; Chemistry Trinity College

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
English Past Years Questions

English HISSAN Exam 2081

HISSAN Nawalparashi class 11 English Exam Paper 2080

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Nepali Past Years Questions

Nepali HISSAN Exam 2081

Class 11 hissan board exam nepali exam paper 2081

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry St.xavier College

Class 11 board exam 2081&nbsp; Exam by St.xavier college

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry Solution Board Exam 2082

Class 12(NEB) Board exam paper 2082 Chemistry Solution&nbsp;

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

BSc.CSIT Second Semester Board Exam Paper 2076

BSc CSIT Second Semester Past Year Question Paper of 2076 conducted by Tribhuvan University (T.U.). This official board exam paper is essential for st...

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

BSc.CSIT Second Semester Board Exam Paper 2080

BSc CSIT Second Semester Past Year Question Paper of 2080 conducted by Tribhuvan University (T.U.). This official board exam paper is essential for st...

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

2nd Sem Board Exam Paper 2078

BSc.CSIT Second Sememster Past Year Question 2078 Board Exam By T.U.

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

2nd Sem Board Exam Paper 2079

BSc.CSIT Second Sememster Past Year Question 2079 Board Exam By T.U.

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

BSc.CSIT Second Semester Exam Paper 2081

Aman s Sapkota
2025-07-15
application/pdf
Last Updated: 2025-07-15
Physics I Past Years Questions

tesy

test

Aman s Sapkota
2025-07-15
text/plain
Last Updated: 2025-07-15
Computer Science Past Years Questions

Computer Board Exam 2082

Computer Science Board Exam Paper 2082

Aman s Sapkota
2025-07-04
application/pdf
Last Updated: 2025-07-17
Physics Past Years Questions

Physics Board Exam Paper 2082

Board Exam Paper Physics 2082

Aman s Sapkota
2025-07-04
application/pdf
Last Updated: 2025-07-24