Ek-Chihan(एक चिहान) | Nepali | Notes | Class 12 - Science | NEB Resource
100%

Why Choose Our NEB Study Notes?

Our NEB study notes for All Grades are curated by experts to help students excel in their exams. Download high-quality notes, past papers, and practice questions for subjects like Physics, Chemistry, and more.

Need more resources? Check out our Physics Notes or Past Year Questions.

Class 12 NEB Notes - Ek-Chihan(एक चिहान)

Ek-Chihan(एक चिहान)

<p style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Times New Roman&quot;;">&nbsp;</p><header data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="background-color: rgb(13, 17, 100); border-radius: 0px 0px 12px 12px; color: white; font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; padding: 20px; text-align: center;"><h1>NEB Resource App</h1><p>Ek Chihan(एक चिहान)</p></header><div class="content" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Segoe UI&quot;, Tahoma, Geneva, Verdana, sans-serif; margin: auto; max-width: 1000px;"><h2 style="color: rgb(0, 51, 102);">Ek Chihan</h2><div><font color="#f3f3f3" style="background-color: rgb(255, 0, 0);">Class 12 Notes - Nepali - Chapter 5</font></div><h3 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">शब्दभण्डार</h3><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">१. शब्द र अर्थका बिचमा जोडा मिलाउनुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">रुजु</b><font color="#003366">&nbsp;– कुनै कुरा ठिक छ कि छैन भनी जाँच्ने काम</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कविराज</b><font color="#003366">&nbsp;– आयुर्वेदिक उपचार गर्ने चिकित्सकको एक उपाधि</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पेस्की</b><font color="#003366">&nbsp;– काम पूरा हुनु पहिले दिइने रकम</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">तल्सिङ</b><font color="#003366">&nbsp;– मोहीलाई जग्गा कमाउन दिने व्यक्ति, जग्गाधनी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">समवेदना</b><font color="#003366">&nbsp;– उस्तै दु:खको अनुभव</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">निर्दयी</b><font color="#003366">&nbsp;– दया नभएको</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">अकर्मण्य</b><font color="#003366">&nbsp;– केही पनि काम नगर्ने, निस्क्रिय</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मुराद</b><font color="#003366">&nbsp;– भित्री आशय</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सान्त्वना</b><font color="#003366">&nbsp;– आश्वासन, ढाडस</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">हथुङ्गा</b><font color="#003366">&nbsp;– हातको नाडीदेखि औंलाका टुप्पासम्मको भाग</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दागबत्ती</b><font color="#003366">&nbsp;– शवका मुखमा राख्ने बत्ती</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कृतज्ञता</b><font color="#003366">&nbsp;– अरूले गरेको गुनप्रति धन्यवाद दिने भाव</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">२. पाठमा प्रयोग भएका दिइएका शब्दको अर्थ पहिचान गरी लेख्नुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">गुभाजु</b><font color="#003366">&nbsp;– बिरामीहरूलाई झारफुक गर्ने नेवार समुदायको तान्त्रिक व्यक्ति</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">उघाड</b><font color="#003366">&nbsp;– सीमा नाघेर भन्नु</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">फोने</b><font color="#003366">&nbsp;– विना मागमा आफैँ दिन खोज्नु</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">माचाछी</b><font color="#003366">&nbsp;– जोईपोइ बच्चाबच्चीको एकसरो परिवार मात्र</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">नङ्के</b><font color="#003366">&nbsp;– कहिल्यै प्राप्त वा अनुभव नभएको कुरा पाउनु</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बिचा:</b><font color="#003366">&nbsp;– क्रियापुत्रीलाई बन्धुवर्गका तर्फबाट दिइने सिधा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">डल्लेठो</b><font color="#003366">&nbsp;– डल्ला फोर्ने काठको हतियार</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">खर्पन</b><font color="#003366">&nbsp;– काठमाडौँमा प्रचलित मालसमान बोक्ने साधन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">क्वेना</b><font color="#003366">&nbsp;– बाँध, किनार, कुना, नदीको भुमरी पर्ने किनारको खोच</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">३. दिइएका शब्दको उस्तै अर्थ दिने शब्द पहिचान गरी लेख्नुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दीक्षा</b><font color="#003366">&nbsp;– मन्त्रोपदेश</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सितिमिति</b><font color="#003366">&nbsp;– हत्तपत्त</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">उपचार</b><font color="#003366">&nbsp;– इलाज</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पेटपालो</b><font color="#003366">&nbsp;– गुजारा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मृत्यु</b><font color="#003366">&nbsp;– निधन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बोली</b><font color="#003366">&nbsp;– वाणी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मौन</b><font color="#003366">&nbsp;– चुप</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">तत्क्षण</b><font color="#003366">&nbsp;– तत्काल</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">फजिती</b><font color="#003366">&nbsp;– मुस्किल</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सावगास</b><font color="#003366">&nbsp;– शक्ति</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">४. दिइएका अनेकार्थक शब्दलाई फरक फरक अर्थ दिने गरी वाक्यमा प्रयोग गर्नुहोस् :</h4><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">उत्तर</h4><font color="#003366">उनले मेरा सबै प्रश्नहरुको उत्तर दिइन् ।</font><br><font color="#003366">उत्तर बाट हावा चलिरहेको छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">खरी</h4><font color="#003366">म खरीको बोटका चढे ।</font><br><font color="#003366">कालो पाटीमा खरीले राम्ररी लेख ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">गोल</h4><font color="#003366">पृथ्वी गोल छ ।</font><br><font color="#003366">कोभेन्ट्रीको गोल अफसाइडको लागि अस्वीकृत थियो ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">जग</h4><font color="#003366">राम्रो जग बिना कुनै राम्रो भवन बन्दैन ।</font><br><font color="#003366">मैले जगबाट पानि खाए ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">तान</h4><font color="#003366">तानमा कपडा बुन्न सजिलो हुन्छ ।</font><br><font color="#003366">तिमी बिस्तारै डोरी तान ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">तर</h4><font color="#003366">दुधको तरबाट मोही बनाइन्छ ।</font><br><font color="#003366">खोला तर होसियार हुनुपर्छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">पत्र</h4><font color="#003366">मसँग रोबर्टको पत्र थियो ।</font><br><font color="#003366">पत्रपत्रिका पढ्ने बानी राम्रो हो ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">वर</h4><font color="#003366">नारायणी वर मेरो घर छ ।</font><br><font color="#003366">चौतारीमा वरको रुख छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">बाली</h4><font color="#003366">यसपाली बाली सप्रियो ।</font><br><font color="#003366">हर्केको गाई बाली गएछ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">रहर</h4><font color="#003366">मेरो काठमाडौँ सहर घुम्ने रहर छ ।</font><br><font color="#003366">रहरको दाल धेरै महङ्गो भएछ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">साँचो</h4><font color="#003366">साँचो बोल्ने बानि सबैले बसाल्नु पर्छ ?</font><br><font color="#003366">साँचोले ताल्चा खोलिन्छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">सुर</h4><font color="#003366">ऊ आफ्नै सुरमा काम गर्छ ।</font><br><font color="#003366">मलाई सङ्गीतको सुर निकै मन पर्छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">हार</h4><font color="#003366">अज्ञानी मान्छेलाई हराउन असम्भव छ ।</font><br><font color="#003366">मैले मेरो प्रेमिकालाई हार उपहार दिए ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">जाली</h4><font color="#003366">राम निकै जाली भएछ ।</font><br><font color="#003366">जाली नोटको कारोबार दण्डनीय छ ।</font><div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 51, 102); margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">५. दिइएका शब्दको श्रुतिसमभिन्नार्थक शब्द लेख्नुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दिन</b><font color="#003366">&nbsp;– दीन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दिशा</b><font color="#003366">&nbsp;– दिसा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">शव</b><font color="#003366">&nbsp;– सब</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बाँस</b><font color="#003366">&nbsp;– बास</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">व्यसन</b><font color="#003366">&nbsp;– बेसन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">प्रदान</b><font color="#003366">&nbsp;– प्रधान</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कोस</b><font color="#003366">&nbsp;– कोश</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">जाति</b><font color="#003366">&nbsp;– जाती</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">फेरि</b><font color="#003366">&nbsp;– फेरी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">खालि</b><font color="#003366">&nbsp;– खाली</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पाश</b><font color="#003366">&nbsp;– पास</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">गर्भ</b><font color="#003366">&nbsp;– गर्व</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">विष</b><font color="#003366">&nbsp;– बिस</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">आदि</b><font color="#003366">&nbsp;– आदी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पाइन्</b><font color="#003366">&nbsp;– पाइन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">ताप</b><font color="#003366">&nbsp;– टाप</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">देखि</b><font color="#003366">&nbsp;– देखी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सिता</b><font color="#003366">&nbsp;– सीता</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">६. दिइएका शब्दको समूहवाचक शब्द लेख्नुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कमिला</b><font color="#003366">&nbsp;– ताँती</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">गाईवस्तु</b><font color="#003366">&nbsp;– बथान</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मौरी</b><font color="#003366">&nbsp;– गोलो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बारुला</b><font color="#003366">&nbsp;– गोलो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बाँस</b><font color="#003366">&nbsp;– घारी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दाउरा</b><font color="#003366">&nbsp;– खलियो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">डोरी</b><font color="#003366">&nbsp;– माला</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मानिस</b><font color="#003366">&nbsp;– जमात</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मकै</b><font color="#003366">&nbsp;– थाङ्ग्रो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">भेडा</b><font color="#003366">&nbsp;– बथान</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पराल</b><font color="#003366">&nbsp;– कुनिउँ, माँच, टौवा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पर्वत</b><font color="#003366">&nbsp;– शृङ्खला, श्रेणी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सिपाही</b><font color="#003366">&nbsp;– फौज, पल्टन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">धुवाँ</b><font color="#003366">&nbsp;– मुस्लो</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">७. शिक्षकसँग सोधेर दिइएका प्रतीकात्मक शब्दको अर्थ लेख्नुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">छेपारो</b><font color="#003366">&nbsp;– रङ बदल्ने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कुवेर</b><font color="#003366">&nbsp;– धनी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">रामराज्य</b><font color="#003366">&nbsp;– सम्पन्न र सुखी राज्य</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दुर्वासा</b><font color="#003366">&nbsp;– रिसाहा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दधिची</b><font color="#003366">&nbsp;– त्यागी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सुदामा</b><font color="#003366">&nbsp;– गरिब, निर्धन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">भीष्म</b><font color="#003366">&nbsp;– भयानक</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बाँदर</b><font color="#003366">&nbsp;– आफ्नो घर बिगार्ने अरुको पनि बनाउन नदिने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">साँढे</b><font color="#003366">&nbsp;– मिचाहा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">जुको</b><font color="#003366">&nbsp;– परजीवी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सावित्री</b><font color="#003366">&nbsp;– सती वा पतिव्रता</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">गङ्गा</b><font color="#003366">&nbsp;– पवित्रता</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">स्याल</b><font color="#003366">&nbsp;– बाठो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">ब्वाँसो</b><font color="#003366">&nbsp;– धूर्त</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">आकाश</b><font color="#003366">&nbsp;– रित्तो वा विशाल</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">एकलव्य</b><font color="#003366">&nbsp;– लगनशील वा एक्लो योद्धा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मौरी</b><font color="#003366">&nbsp;– परिश्रमी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">लक्ष्मण रेखा</b><font color="#003366">&nbsp;– सीमा वा मर्यादा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">महाभारत</b><font color="#003366">&nbsp;– लडाइँ, झगडा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कर्ण</b><font color="#003366">&nbsp;– दानी, उदारता</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">भेडो</b><font color="#003366">&nbsp;– मुर्ख</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कुम्भकर्ण</b><font color="#003366">&nbsp;– सुताहा</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">भगीरथ</b><font color="#003366">&nbsp;– प्रयत्न कठिन प्रयास</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">विदुर</b><font color="#003366">&nbsp;– ज्ञानी वा विवेकी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">युधिष्ठिर</b><font color="#003366">&nbsp;– धर्मात्मा वा अजेय</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">शकुनि</b><font color="#003366">&nbsp;– कपटी वा षडयन्त्रकारी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">नारद</b><font color="#003366">&nbsp;– कुरौटे</font><div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 51, 102); margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">८. कक्षामा छलफल गरी दिइएका सिङ्गो शब्दको अर्थ लेख्नुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">शाकाहारी</b><font color="#003366">&nbsp;– सात्विक भोजन मात्र गर्ने वा माछामासु नखाने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मांसाहारी</b><font color="#003366">&nbsp;– माछामासु खाने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पुङमाङ</b><font color="#003366">&nbsp;– दुवैपट्टि खुला भएको ढुङ्ग्रो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">गृहस्थी</b><font color="#003366">&nbsp;– घरबार गरेर बस्ने व्यक्ति</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">अल्लारे</b><font color="#003366">&nbsp;– आलोकाँचो अवस्थाको</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पेवा</b><font color="#003366">&nbsp;– निजी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">दशक</b><font color="#003366">&nbsp;– दश वर्षको अवधि</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">शताब्दी</b><font color="#003366">&nbsp;– सय वर्षको समय</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सहस्राब्दी</b><font color="#003366">&nbsp;– एक हजार वर्ष</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">शाश्वत</b><font color="#003366">&nbsp;– सधैं रहिरहने, चिरस्थायी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">वात्सल्य</b><font color="#003366">&nbsp;– आमाबाबुको सन्तानप्रतिको स्नेह</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">न्वाँगी</b><font color="#003366">&nbsp;– नयाँ धानबाली पाकेपछि देवता वा पितृलाई चढाई खाइने दही चामल</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">नाबालक</b><font color="#003366">&nbsp;– बालिग हुने उमेर नपुगेको बालक</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">लैनो</b><font color="#003366">&nbsp;– भर्खर बियाएको</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बकेर्नो</b><font color="#003366">&nbsp;– दुध थाक्ने बेला भएको दुहुनो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सत्पात्र</b><font color="#003366">&nbsp;– असल व्यक्ति वा पात्र</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">आद्योपान्त</b><font color="#003366">&nbsp;– सुरुदेखि अन्त्यसम्म</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">क्षितिज</b><font color="#003366">&nbsp;– पृथ्वी र आकाश जोडिएजस्तो देखिने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">उपवास</b><font color="#003366">&nbsp;– केही नखाई व्रत बस्ने काम</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सर्वभक्षी</b><font color="#003366">&nbsp;– भोज्य र अभोज्य विचार नगरी सबै कुरा खाने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">ढडिया</b><font color="#003366">&nbsp;– माछा समात्ने सोलीजस्तो पासो</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">अभेद्य</b><font color="#003366">&nbsp;– प्वाल पार्न नसकिने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कटुभाषी</b><font color="#003366">&nbsp;– नमिठो बोल्ने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">अल्पभाषी</b><font color="#003366">&nbsp;– थोरै भाषा जान्ने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">मृदुभाषी</b><font color="#003366">&nbsp;– मिठो भाषा बोल्ने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बहुभाषी</b><font color="#003366">&nbsp;– धेरै भाषा बोल्ने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">बहुरूपी</b><font color="#003366">&nbsp;– धेरै रूप धारण गर्ने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">अघोरी</b><font color="#003366">&nbsp;– जे पायो त्यही खाने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कायममुकायम</b><font color="#003366">&nbsp;– कार्यबाहक</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कार्यवाहक</b><font color="#003366">&nbsp;– कुनै व्यक्तिको अनुपस्थितिमा नियमानुसार अधिकार लिई अस्थायी रूपमा काम गर्ने कर्मचारी</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">पर्म</b><font color="#003366">&nbsp;– आलोपालो गरी एकले अर्काको काम गरिदिने चलन</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">अवर्णनीय</b><font color="#003366">&nbsp;– वर्णन गर्न नसकिने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">अव्यक्त</b><font color="#003366">&nbsp;– प्रकट नभएको</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">थाती</b><font color="#003366">&nbsp;– धरौटी जमानत</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">कलस्यौली</b><font color="#003366">&nbsp;– विवाहमा कलश बोकेर जन्तीमा हिँड्ने कन्या अलौकिक – यस लोकमा नहुने वा नपाइने</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">९. अन्तरिक्षसँग सम्बन्धित तलका शब्दलाई शब्दकोशीय अनुक्रममा मिलाई लेख्नुहोस् र तिनको अर्थ पनि पत्ता लगाउनुहोस् :</h4><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">उल्का</b><font color="#003366">&nbsp;– पुञ्ज, धूमकेतु</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">ज्ञेय</b><font color="#003366">&nbsp;– जान्न लायक</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">ग्रह</b><font color="#003366">&nbsp;– सूर्य र यसको वरिपरि घुम्ने आकाशीय पिण्ड</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">नक्षत्र</b><font color="#003366">&nbsp;– तारा, सितारा मोती</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">तारापुञ्ज</b><font color="#003366">&nbsp;– आकाशमा देखिने ताराहरूको समुदाय, तारामण्डल</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">धुमकेतु</b><font color="#003366">&nbsp;– पुच्छ्रेतारोउल्काका राती आकाशबाट खस्न लागेको वा एक गइरहेको देखिने</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">ब्रह्माण्ड</b><font color="#003366">&nbsp;– पृथ्वी, अन्तरिक्ष, ग्रह</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">राशि</b><font color="#003366">&nbsp;– क्रान्तिवृत्तमा रहेका मेष, वृष, मिथुन लगायत बाह्र ताराहरुको समूह</font><br><b style="color: rgb(0, 51, 102);">सौर्यमण्डल</b><font color="#003366">&nbsp;– सूर्य र यसको वरिपरि घुम्ने ग्रहहरूको समूह</font><br><br><br><h3 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">बोध र अभिव्यक्ति</h3><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">१. ‘एक चिहान’ उपन्यासको पहिलो परिच्छेद पढ्नुहोस् र दिइएका प्रश्नको उत्तर भन्नुहोस् :</h4><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(क) अष्टनारानले श्रीमती, छोराहरू र छोरीलाई के भनेर सम्झाउँछन् ?</h4><font color="#003366">अष्टनारानले आफ्ना छोराहरू र छोरीलाई जन्माएँ तर गाँसबासको केही व्यवस्था मिलाउन सकिन, सधैँभरि पूजा गरे पनि भगवानले पनि केही सुनेनन् भन्दै श्रीमतीलाई सम्झाउँछन् । आमा र बहिनीलाई जस्तोसुकै दुःख सहेर पनि हेला नगर्नु भनी अष्टनारानले श्रीमती, छोराहरू र छोरीलाई सम्झाए ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(ख) अष्टनारानले आफ्नो काजकिरियाका लागि कस्तो बन्दोबस्त मिलाएका छन् ?</h4><font color="#003366">अष्टनारानले अलिअलि गरदै पच्चिस रुपियाँ जम्मा गरेर छिँडीमा ढिकीनेर खाल्टोमा गाडेर राखी आफ्नो काजकिरियाका लागि रुपियाँको बन्दोबस्त मिलाएका छन् ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">२. दिइएका बुँदालाई समेटेर ‘एक चिहान’ उपन्यासको परिच्छेद दुई र तीनको सार लेख्नुहोस् :</h4><font color="#003366">दुई महिना देखि सिकिस्त बिरामी अष्टनारानको उपचार सुरु हुन्छ । उनलाई आफ्नै टोलको गुभाजुबाट एक महिना, असनका तुयु गुभाजुबाट एक्काइस दिन, माहिला कविराजबाट एक हप्ता उपचार गराउँछन् । येति गर्दा पनि कसैको सिप लाग्दैन र व्यथा झन् बढ्दै जान्छ । गाउँमा एउटा डाक्टर त थिए तर उसँग उपचार गराउन उनीहरूसँग पैसा भने थिएन । उनीहरुले क्रियाको खर्चका लागि भनेर राखेको पचिच्स रुपियाँले बाबुको उपचार गर्ने निर्णय गर्छन् र डाक्टर गोदत्तप्रसादकहाँ जान्छन् । गोदत्तप्रसादले शिवनारानको आग्रहलाई महत्त्व दिँदैन । अष्टनारानलाई बिमारले साह्रो पारेपछि पुननारान पनि डाक्टरकहाँ पुग्छन् । शिवनारान र पुननारानले अनुरोध गर्दा पनि गोदत्तप्रसाद आउन तयार हुँदैनन् । घरपुग्नासाथ पाँच रुपियाँ फी दिने कबोल गरेपछि मात्र गोदत्तप्रसाद अष्टनारानकहाँ जान तयार हुन्छन् ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">३. तलको उपन्यास अंश पढी दिइएका प्रश्नको उत्तर लेख्नुहोस् : प्रश्नहरू</h4><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(क) प्रेम हुन केही गाह्रो छैन भन्नुको तात्पर्य के हो ?</h4><font color="#003366">प्रेमले संस्कृति, भाषा, जाति, टाढानजिक, सुखदुःख जस्ता केही कुरा पनि हेर्दैन । दिलसँग दिल मिलेपछि तुरुन्त प्रेम हुन्छ भन्नुनै प्रेम हुन केही गाह्रो छैन भन्नुको तात्पर्य के हो ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(ख) दिइएको उपन्यास अंशमा प्रेमका सम्बन्धमा कसरी व्याख्या गरिएको छ ?</h4><font color="#003366">प्रेम हुन गाह्रो छैन र यो तुरुन्तै पनि हुन सक्छ । प्रेमले संस्कृति, भाषा, जाति, टाढानजिक, सुखदुःख जस्ता केही कुरा पनि हेर्दैन । दिलसँग दिल मिलेपछि तुरुन्त प्रेम हुन्छ । प्रेमका विषयमा उपन्यासकारको भनाई अल्लारे र भावुक प्रेम गर्नु हुँदैन, आत्मीय प्रेम गर्नुपर्छ र अल्लारे र भावुक प्रेमले दुःख दिन्छ भन्नु छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">४. अष्टनारानले मर्ने वेलामा आफ्ना छोरालाई किसानको सिद्धान्तका बारेमा बताएका छन् । उनले बताएका किसानका सिद्धान्त के के हुन्, उपन्यासको छैटौँ परिच्छेद पढी उत्तर लेख्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">अष्टनारानले मर्ने बेलामा आफ्ना छोरालाई किसानको सिद्धान्तका बारेमा बताएका छन् । उनका अनुसार किसान संसारका अन्नदाता हुन् । उनीहरुको रगत र पसिनाको एक एक थोपाबाट एक एक गेडा अन्न फल्ने गर्छ । उनीहरुकै परिश्रममा संसार थामिएको छ । किसानको छोराले मरेको बाबुलाई समेत फ्याँकेर असारको पूजा गर्नुपर्छ । असार बिग्रियो भने किसानको एक वर्षको सौभाग्य बिग्रन्छ । किसानले परिश्रम गर्न छोड्यो भने किसानको अस्तित्व र धर्ममा नकारात्मक असर पर्छ बताएका छन् । अतः किसानले कहिल्यै अल्छी गर्नु हुँदैन र जहिले पनि कृषि कर्ममा तल्लीन रहनु पर्दछ भन्ने सिद्धान्त अष्टनारानले मर्ने वेलामा आफ्ना छोरालाई बताएका छन् ।</font><div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 51, 102); margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">५. मरेपछि गरिने काजक्रिया र दानदक्षिणासम्बन्धी अष्टनारानको विचारसँग तपाईंको सहमति वा विमति के छ, तर्कसहित लेख्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">हृदय चन्द्र सिंह प्रधान (वि.सं. १९७२–२०१६) बहुमुखी स्रष्टा हुन् । उनले रचेको प्रसिद्ध प्रगतिशील उपन्यास एक चिहानमा नेपाली समाजको यथार्थ चित्रण र परम्परागत समाजप्रति आलोचनात्मक दृष्टि राखिएको छ । यस उपन्यासले काठमाडौँको सामाजिक, आर्थिक र शैक्षिक गतिविधिलाई कार्यपीठीका बनाएको छ । यस उपन्यासमा काठमाडौँको ज्यापू समाजको यथार्थ चित्रण गरको पाइन्छ ।</font><br><br><font color="#003366">नेपाली समाजमा अनेक प्रकारका कुसंस्कारहरु परम्परामा धेरै अघिदेखि चल्दै आएका छन् । मानिस मर्दा पर्दा गरिने काज क्रिया भोज भतेर खुवाउने, दान दिने, टिका दक्षिणा, नाता मित्र भेला भएर विचाः प्रथा देखिन्छ । अष्टनारान यस उपन्यासका प्रगतिशील विचार राख्ने पात्र हुन् । उनी आफ्ना विचारलाई व्यवहारमा समेत उतार्ने पात्र हुन् । हाम्रो समाज संस्कृतिमा सम्पन्न छ । यहाँ केही अन्धविश्वास पनि कायम रहेको छ । अष्टनारानले समाजमा रहेका कुप्रथा विरुद्ध क्रान्तिकारी कदम चालेर बन्दै गरिदिएका थिए र उनको छोराले पनि बाबुको क्रान्तिकारी कदम अनुसरण गरे । यस्ता करै लाग्ने परम्पराका नाममा गरिबहरू झन गरिब भएका छन् । यस्ता अनावश्यक परम्परालाई हामी सबैले अष्टनारानले जस्तै जरैदेखि उखेलेर फाल्नु पर्छ । राम्रा कुरा र सबैलाई उपयोगी हुने चलनलाई मात्र हामीले अनुसरण गर्नु पर्दछ भन्ने मेरो तर्क रहेको छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">६. ‘एक चिहान’ उपन्यासमा नेपाली समाजको कस्तो अवस्थाको चित्रण गरिएको छ, वर्णन गर्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">‘एक चिहान’ उपन्यास हृदयचन्द्र सिंह प्रधान द्वारा लेखिएको सामाजिक यथार्थवादी उपन्यास हो । यस उपन्यासमा काठमाडौं शहरको २०११ साल तिरको समाजलाई देखाइएको छ । यस उपन्यासमा देखिने समाज दुई वर्गमा विभाजित छ । समाजमा हुने खाने वर्गहरु गरिबहरुलाई थर्काएर एवम् अनेकजालझे लमा फसाएर मोजमस्ती गरिरहेका देखिन्छन । शिक्षा, स्वास्थ्य जस्ता क्षेत्रमा हुने खानेहरुकै पहुच छ । त्यस्ता मान्छेहरु ले पनि गरिबहरुलाई सहयोग गरेजस्तो गर्छन तर त्यसभित्र स्वार्थ लुकेको हुन्छ भन्ने यथार्थ यस उपन्यासमा देखिन्छ ।</font><br><br><font color="#003366">यसै गरि ‘एक चिहान’ उपन्यासमा समाजका विपन्न वर्गको दयनिय अवस्था पनि देखाइएको छ । जो किसान छ, दिनरात मिहिनेत गर्छ उसैलाई हातमुख जोड्न मुश्किल पर्छ अनि जो सिकर्मी छ उसैको घर भत्किएर जीवन सकिने अवस्था यस निबन्धमा देखाइएको छ । जातिय विभेद, रुढिवादी सोच तथा सामाजिक आर्थिक असमानताका कारण गरिबहरु धेरै शोसित भएको यथार्थ उपन्यासमा प्रस्तुत गरिएको छ । शोषणले सिमा नाघे पछि गरिबहरुमा बिस्तारै चेतनाको लहर पलाउन थालेको अवस्था पनि उपन्यासले देखाएको छ । बाबुआमाको काजक्रिया गर्दा गरिबले पति दान दिनैपर्ने, ऋण काडेर भएपनि भोज खुवाउनु पर्ने र धार्मिक आडम्बर देखाउनै पर्ने जस्तो परम्पराको विरोध यस उपन्यासले गरेको छ । समाजका टाठाबाठाले जनतालाई शोषण गर्दैै आएको र यसलाई परम्परा बनाएर ल्याएका हुदां यस्तो गलत परम्परा तोड्नु पर्ने मान्यता उपन्यासमा पाइन्छ । समाजका धनी वर्गहरु गरिबको पसिना चुसेर मोज मस्तीमा भुल्ने गरेको अति गरिबहरु चाहिं भोकभोकै मर्नुपरेको यथार्थ उपन्यासले चित्रण गरेको छ । सुब्बा सुरमान र गोदत्तप्र साद जस्ता निच शोषकले सहयोगी जस्तो गरि कसरी गरिब जनताको शोषण गर्छन भन्ने कुरा उपन्यासमा देखाइएको छ । त्यस्ता शोषकहरुको दया मायाबाट उन्नति कहिल्यै हुन नसक्ने विचार व्यक्त गरेको छ । यस प्रकार एकचिहान उपन्यासमा यी र यस्ता थुप्रै सामाजिक जागरणका लागि आवश्यक पर्ने प्रगतिवादी विचारहरु प्रस्तुत गरिएका छन् र तिनै विचारका माध्यमबाट सामाजिक विकृति हटाएर असल समाजको निर्माण गर्न उपन्यासले अनुरोध गरेको छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">७. ‘एक चिहान’ उपन्यासका आधारमा दिइएका पात्रको चरित्र चित्रण गर्नुहोस् :</h4><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(क) शिवनारान</h4><font color="#003366">शिव नारान, अष्टनारानको जेठो छोरो हो । यस उपन्यासको प्रमुख पुरुष पात्र हो । उसले सुरुदेखि अन्त्यसम्म किसान वर्गको प्रतिनिधित्व गरेको छ । ऊ अन्यायको विरोधी हो । उसमा इमानदार, आज्ञापालक, परिश्रमी, विवेकी, कर्मठ, जागरुक जस्ता गुण छन् । येस उपन्यासमा उनको मुख्य पात्र तथा नायक, निम्नवर्गीय पुरुष पात्र, मिहिनेती किसान, प्रगतिशील विचार राख्ने, बाबुको सम्मान गर्ने र बाबुको विचारबाट प्रेरित पात्र, असल पति, असल दाजु, असल अभिभावक, कर्तव्यप्रति सचेत र सकारात्मक भूमिका रहेको छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(ख) रञ्जनादेवी</h4><font color="#003366">रञ्जनादेवी सहायक स्त्री पात्र हुन् । उनि प्रोफ्रेसर कि छोरी र डाक्टरकी श्रीमती, शिक्षित् एवम् सचेत नारि पात्र, स्वार्थी प्रेमको विरोध, सकारात्मक चरित्र र नारि पुरुषबिच समन्वय हुनुपर्छ भन्ने आदर्श चिन्तन भएकी नारि पत्र हुन् ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(ग) नानीथकुँ</h4><font color="#003366">नानीथकुँ उपन्यासमा प्रमुख नारी पात्रका रुपमा परिचित छ । ऊ अष्टनारानकी छोरी र शिवनारानहरुकी बहिनी हो । गोरो अनुहार १७ वर्षे सारै हिसी परेकी बैंसले धप्प बलेकी सुन्दरी छ । सरल र निश्चल भएकीले डा. गोदत्तप्रसादको बलात्कारको सिकार भएकी छे । ऊ सकारात्मक छे । उसले तराईबासी खेलावन राउतसँग अन्तर जातीय विवाह गर्छे । ऊ बलात्कृत भई कुमारीत्वबाट नानीथकुँ बञ्चित भएकी छ ।</font><div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 51, 102); margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">८. डाक्टर गोदत्तप्रसाद र सुरमान सुब्बाका चरित्रमा पाइने समानता के के हुन् एक चिहान’ उपन्यासका आधारमा लेख्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">‘एक चिहान’ उपन्यास हृदयचन्द्र सिंह प्रधान द्वारा लेखिएको सामाजिक यथार्थवादी उपन्यास हो । यस उपन्यासमा काठमाडौं शहरको २०११ साल तिरको समाजलाई देखाइएको छ । डाक्टर गोदत्तप्रसाद र सुरमान सुब्बा यस उपन्यासका नकारात्मक चरित्रका रुपमा रहेका छन् । दुबै पत्रहरु बिच धेरै समानता रहेको छ ।</font><br><br><font color="#003366">सुब्बा सुरमान र डाक्टर गोदत्तप्रसादका चरित्रमा पाइने सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण समानता भनेको दुवै खलपात्र अर्थात् नकारात्मक चरित्र भएका पात्रहरू हुन् । उच्च वर्गीय प्रतिष्ठीत व्यक्ति भएतापनि उनीहरु दुवै दुषित सोचबाट ग्रसित भएका छन् । दुवै पात्रको विवाह भइसकेको र बालबच्चा भएका पात्र हुन् । दुवैको उद्देश्य नानीथकुँको जवानी प्राप्त गर्नु रहेको देखिन्छ । उनीहरू दुवै नानीथकुँमा नै केन्द्रित भएर लागेका छन् । उनीहरूको मुख्य समानता भनेको उनीहरु दुबै निदर्यी, स्वार्थी, मानवता रहित, धुर्त थिए ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">९. ‘एक चिहान’ उपन्यासमा हर्षनारान र पुतली तथा नानीथकुँ र रामखेलावन राउतका बिचको विवाहबाट उपन्यासले के सन्देश दिन खोजेको छ, स्पष्ट पार्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">विवाह दुई आत्माको सम्बन्ध स्थापना गर्ने आधार हो । यस उपन्यासमा हर्ष नारान र पुतली तथा नानीथकुँ र रामखेलावन राउतको सम्बन्ध जोडिएको छ । विवाहमा दाइजो दिने, भोज भतेर गर्ने र धेरै धन सम्पति खर्च गरेर आडम्बर देखाउनु कुसंस्कार र अनावश्यक आडम्बर मात्र हो । यस्ता कार्यले गरिबहरूको टाउकामा ऋणमाथि ऋण थपिन्छ । दाइजोको निहुँमा कैयौं चेलीबेटीको घरबार बिग्रन सक्छ । यस मामलामा अष्टनारान सचेत देखिन्छन् भने उनका सन्तानले पनि यस कार्यलाई प्रोत्साहन गरेर दाइजो र भतेर बिनाको विवाह गरेका छन् ।</font><br><br><font color="#003366">हर्ष नाराज र पुतली तथा नानीथकुँ र रामखेलावन राउतको विवाह दाइजो र भतेर बिनाको थियो । यो कार्यले हाम्रो समाजमा चलेको दाइजो प्रथा र भतेरमा फजुल खर्च गर्ने प्रवृतिको ठाडो विरोधमात्र नगरी प्रयोग नै गरेर क्रान्तिकारी कदम चलेको छ । यी दुईको विवाहले आम नेपालीलाई यसरी गरिने खर्च फजुल खर्च हो र यसलाई हटाउनु पर्छ भन्ने सन्देश दिइएको छ । विवाहका लागि दुलाहा र दुलही नै महत्वपूर्ण कुरा हुन्, अरु होइनन् भन्ने कुरा यसले पुष्टि गरेको छ ।</font><br><br><font color="#003366">यस क्रान्तिकारी कदम प्रति मेरो सतप्रतिशत समर्थन छ । वास्तवमा हाम्रो जस्तो गरिब देशका जनताने विवाहमा आफ्नो औकातभन्दा बढी खर्च गरेर ऋणको भारी टाउकामा बोकी जीवनभरि दुःख पाएका छन् । विवाहलाई फजुल खर्चबाट रोकेमा घरेलु हिंसा र सामाजिक विकृति पनि कम हुन्छ । विवाहमा बढी खर्च गरेर समाजमा कसैको इज्जत बढ्न सक्दैन । त्यस्तै गरी नेवार, पर्वत र मधेसी समुदाय बिचको आपसी सम्बन्धले नेपालको जातीय र क्षेत्रीय विभेद अन्त्य भई यसैबिच सम्बन्ध कायम राख्न सकिन्छ भन्ने कुरालाई यी दुईको विवाहले प्रस्ट पार्छ । अतः ‘एक चिहान’ उपन्यासमा हर्षनारान र पुतली तथा नानीथकुँ र रामखेलावन राउतका बिचको विवाहबाट उपन्यासले अखण्ड नेपाल र समृद्ध नेपालका लागि हिमाल, पहाड, उपत्यका र तराई एक हुनुपर्ने कुरालाई जोड दिएको छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">१०. ‘एक चिहान’ उपन्यासको अन्त्य तपाईंलाई ठिक वा बेठिक कस्तो लाग्यो ? यदि तपाईं त्यसको लेखक हुनुभएको भए यसलाई कसरी अन्त्य गर्नुहुन्थ्यो, आफ्नो विचार लेख्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">‘एक चिहान’ उपन्यास हृदयचन्द्र सिंह प्रधान द्वारा लेखिएको सामाजिक यथार्थवादी उपन्यास हो । नेपाली साहित्यका विविध क्षेत्रमा कलम चलाउने ख्याती प्राप्त साहित्यकार हृदय चन्द्र सिंह प्रधान प्रगतिशील विचार भएका सामाजिक यथार्थवादी उपन्यासकार हुन् । निम्नवर्गीय जीवनका संघर्ष समस्या, जटिलता र वेदनालाइ विषयवस्तु बनाउने उपन्यासकार प्रधानका उपन्यासमा समानता, सुधारवादी चेतना, अन्याय आत्यचारको अन्त्य आदि जस्ता विषयवस्तुलाई सन्देशको रुपमा प्रकट गरिएको पाइन्छ ।</font><br><br><font color="#003366">२०११ साल तिरको निम्न वर्गीय जीवनको यथार्थलाई उपन्यासमा प्रस्तुत गरिएको छ । गरीवी, बाध्यता र विवस्ताको परिवेशमा निम्न वर्गीय जीवनका जटिलता र संगर्ष प्रस्तुत भएको यस उपन्यासमा अष्ट नारनको सुरुमा उपचार गराउन कविराज र गुभाजु कहाँ जानुपरेको र पछि डा. गोदत्त प्रसाद कहाँ जानुपरेको बाध्यात्मक परिवेस भेटिन्छ । जातीय र क्षेत्रीय एकतालाइ आवश्यक ठानी हर्शनारण र नानिथकुंको विवाह अन्तरजातीय क्षेत्रमा भएको, समावेशी चेतना आरम्भ भएको परिवेश उपन्यासमा भेटिन्छ । अष्ट नारनको उपचार र अन्त्यष्टिमा ऋण लिनुपरेको, रातदिन मेहेनत गर्दापनि सुखको घाम कहिल्यै नलागेको निम्न वर्गीय जीवनका कठोर यथार्थका परिवेस उपन्यासमा भेटिन्छ । सुर्मानको शोषण डाक्टरको अनैतिकता, अन्याय, अत्याचार विरुद्ध उठेका आवाज आदि विषयलाई उपन्यासको स्वाभाविक परिवाश्ले सशक्त र जीवन्त बनाएको छ ।</font><br><br><font color="#003366">‘एक चिहान’ उपन्यासको अन्त्य मलाई ठिकै लाग्यो । निम्नवर्गीय परिवारको कथालाई उपन्यासकारले मार्मिक ढङ्गले अन्त्य गरेका छन् । उपन्यासको शीर्षकलाई मात्र सार्थक तुल्याउन नभई उपन्यासको अन्त्यलाई पनि केन्द्रित गरिएको देखिन्छ । यदि म यस उपन्यासको लेखक भएको भए यसै गरी नै अन्त्य गर्थिए । यसका साथै शिवनारानका परिवारका बाहेक अन्य एउटा आफन्तको उपस्थिति गराएर गरिबीको अन्त्य गर्ने उद्घोषका साथ उपन्यासको अन्त्य गर्ने थिएँ ।</font><div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 51, 102); margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">११. दिइएको उपन्यास अंशबाट मुख्य मुख्य घटना टिप्नुहोस् :</h4><br><font color="#003366">(क) शिवनारानको खेतमा रोपाइँ हुनु,</font><br><font color="#003366">(ख) पुननारान र हर्षनारान पनि रोपाइँमा जुट्नु,</font><br><font color="#003366">(ग) शिवनारानका सबै सदस्यहरू मग्नमस्त भएर रोपाइँमा लाग्नु,</font><br><font color="#003366">(घ) नानीथकुँउपर हिजोको आपत्तिले मनमा अन्तर्द्वन्द्व चलिरहेको भए पनि अरूसरह खुसी हुनु रोपाइँमा लाग्नु,</font><br><font color="#003366">(ङ) रोपाइँको दिनमा अष्टनारानलाई सबैभन्दा आनन्द आउने हुँदा पिताको आत्मालाई आघात नपुऱ्याउन नानीथकुँ आफ्नो मनका पीडा भुलेर पनि हर्ष मनाउनु ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">१२. दिइएको उपन्यास अंशमा आएका पात्रको चरित्रचित्रण गर्नुहोस् :</h4><font color="#003366">दिइएको उपन्यास अंशमा आएका पात्रहरू शिवनारान र रामबहादुर हुन् ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">शिवनारानको चरित्रचित्रण</h4><font color="#003366">शिव नारान, अष्टनारानको जेठो छोरो हो । यस उपन्यासको प्रमुख पुरुष पात्र हो । उसले सुरुदेखि अन्त्यसम्म किसान वर्गको प्रतिनिधित्व गरेको छ । ऊ अन्यायको विरोधी हो । उसमा इमानदार, आज्ञापालक, परिश्रमी, विवेकी, कर्मठ, जागरुक जस्ता गुण छन् ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">रामबहादुरको चरित्रचित्रण</h4><font color="#003366">यस उपन्यासमा रामबहादुर खलपात्रका रूपमा अर्थात् नकारात्मक चरित्रका रूपमा देखिएको छ । उनि सुब्बा सुरमानका कारिन्दा हुन् । सुब्बा सुरमानकै योजना बमोजिम उनी शिवनारानको घरमा नानीयकुँको हात मग्न आएका छन् । कसलाई कसरी कुरा गरेर मक्ख पार्नु पर्छ भन्ने कुरा रामबहादुरलाई राम्ररी थाहा छ । त्यसैले ऊ शिवनारानसँग सिधा कुरा नगरेर घुमाएर कुरा गर्छ । ऊ असमान विवाहका लागि लागिपरेको खलपात्र हो । गरिबलाई फकाउने कला उसले निकै कलात्मक तरिकाले प्रयोग गर्छ । शिवनारानको चलाखीले उसको योजना विफल हुन्छ । योजना विफल भएपछि ऊ शिवनारानलाई थर्काएर र धम्क्याएर जान्छ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">१३. परिवेश भनेको ठाउँ, समय र वातावरण हो । उपन्यासमा परिवेश महत्त्वपूर्ण र अनिवार्य तत्त्व हो । दिइएको उपन्यास अंश पढ्नुहोस् र त्यसबाट चित्रण गरिएको परिवेशलाई बुँदागत रूपमा लेख्नुहोस् :</h4><font color="#003366">उक्त दिइएको उपन्यास अंशमा चित्रण गरिएको परिवेश :</font><br><br><font color="#003366">(क) जेठ महिनाको समयगत परिवेश</font><br><font color="#003366">(ख) पानी परिरहेको बर्सात अगावैको समय</font><br><font color="#003366">(ग) रोपाइँ, किसानको प्रसङ्गबाट ग्रामीण परिवेश</font><br><font color="#003366">(घ) पुराना र थोत्रा घरहरू भएकाले धेरै वर्षाबाट त्रसित हुनुपर्ने निम्नवर्गीय आर्थिक अवस्थाको चित्रण</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">१४. दिइएको अनुच्छेद पढी सोधिएका प्रश्नको उत्तर लेख्नुहोस् :</h4><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(क) “उस्तरी बस्ती थिएन” भन्नुको तात्पर्य के हो ?</h4><font color="#003366">“उस्तरी बस्ती थिएन” भन्नुको तात्पर्य त्यस बस्तीमा कम मानिस बसोबास गर्थे भन्नु हो ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(ख) सम्साँझमै स्याल कराउनका लागि कुन कुराले सहयोग गरेको थियो ?</h4><font color="#003366">सम्साँझमै स्याल कराउनका लागि तितेपातीका घारी र खरीका रुखले सहयोग गरेको थियो ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(ग) कसरी कोटेश्वर आधुनिक जङ्गलमा बदलियो ?</h4><font color="#003366">मानिसका घारी, आधुनिक भवनहरू, बिजुलीका पोल र तारका कारणले कोटेश्वर आधुनिक जङ्गलमा बदलियो ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">(घ) अहिलेको कोटेश्वरमा कस्ता मानिस बस्छन् ?</h4><font color="#003366">अहिलेको कोटेश्वरमा नेता, कार्यकर्ता, व्यापारी, सुरक्षाकर्मी, न्यायकर्ता, साहुमहाजन, उद्योगी, चोरफटाहा सबै किसिमका मानिसहरु बस्छन् ।</font><div class="ads" data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 51, 102); margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; text-align: center;"></div><h3 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">व्याकरण</h3><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">२. ‘खेल्, हिँड्, खा, बस्, घुम्, नाच्’ जस्ता धातुबाट बनेका भूतकालिक क्रियापदको प्रयोग गरी शैक्षिक भ्रमणबारे एक अनुच्छेद लेख्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">वि. सं. २०७७ साल माघ १३ गते हामी नेपाल मा.वि. चितवनको कक्षा १२ मा अध्ययनरत १२८ जना विद्यार्थी साथीहरू शैक्षिक भ्रमणको लागि बिहानै पोखरा हिँड्यौँ । बाटोमा कोही साथीहरू अन्ताक्षरी खेल्दै थिए अनि कोही साथीहरू नाच्दै थिए । हामी करिब एघार बजेतिर लेखनाथ पुगी खाना खाएका थियौँ । खाना खाएपछि हामी फेवाताल, बेगनास ताल, महेन्द्र गुफा, चमेरे गुफा, रुपा ताल, माटेपानी गुम्बा आदि रमणीय ठाउँहरू घुम्यौँ । त्यो दिनको बास हामी पोखरामा नै बस्यौँ । बेलुकाको खाना पनि त्यहिको होटेलमा खायौँ । हामी बेलुका गीत गाउँदै नाचेका थियौँ । भोलिपल्ट भने बिहानै सात बजे हामी चिया र नास्ता खाएर चितवन फर्कीयौँ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">३. भूत कालका अभ्यस्त पक्षका क्रियापदको प्रयोग गरी आफ्नो बाल्यकालका बारेमा वर्णन गर्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">म बाल्यकालमा साथीहरूसँग खुब खेल्थेँ । म प्रायः घुम्न जान्थेँ । म जङ्गलमा कटुस टिप्थेँ, दमौरा टिप्यै, लिची टिप्थेँ, आँप टिप्यँ, काफल टिप्थेँ, तिजु टिप्थेँ अनि साथीहरूसँगै रमाउँदै खान्थेँ । मलाई पौड़ी खेल्न असाध्यै मन पर्थ्यो । म हर्पन खोलामा खुब पौडी खेल्थेँ । मलाई पुलबाट तल खोलामा हाम फाल्न खुब मज्जा आउँथ्यो । कोही साथीहरू डुबेको खण्डमा मैले नै निकाल्थेँ । म कालिका मा. वि. मा पढ्थेँ । म कहिलेकाहीँ कश्यप तालमा पनि पौडी खेल्न जान्थेँ । म कश्यप ताल पूरै एक फन्का हान्थेँ । म तिब्र गतिमा पौडी खेल्न सक्थेँ । मलाई पौडी खेलमा कसैले जित्न सक्दैनथ्यो । म अनुशासित, मिहिनेती विद्यार्थी भनेर चिनिन्थेँ । म परीक्षामा प्रायः प्रथम नै हुन्थेँ ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">४. भविष्यत् कालका अपूर्ण तथा पूर्ण पक्षको प्रयोग गरी आफ्नो भविष्यको योजनाबारे लेख्नुहोस् ।</h4><font color="#003366">म भविष्यमा असल शिक्षक बनेको हुने छु । म उच्च शिक्षा अध्ययनका लागि त्रिभुवन विश्व | विद्यालयमा भर्ना भएको हुने छु । म धेरै मिहिनेत गरी पढ्दै हुने छु । राम्रो प्रतिशत ल्याएर | स्नातकोत्तर तह उत्तीर्ण गरेको हुने छु । शिक्षक सेवा आयोगको तयारी गर्दै हुने छु । आयोगको परीक्षा दिँदै हुने छु । मैले परीक्षामा राम्रोसँग लेखेको हुने छु । आयोगको परीक्षामा नाम निकालेको हुने छु । दुर्गम गाउँमा शिक्षाको ज्योति छर्दै हुने छु । म असल एवं कर्तव्यनिष्ठ शिक्षक बनेको हुने छु ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">५. दिइएको अनुच्छेदलाई वर्तमान कालको अपूर्ण पक्षमा परिवर्तन गरी लेख्नुहोस् :</h4><font color="#003366">शिवनारान आज साबिक झैँ समयमै खेतमा जाँदै छन् । आजैदेखि उनले नानीथकुँलाई पनि खेतमा लैजान सुरु गर्दै छन् । रोपाइँ सकिएकाले खेतको सुरक्षाका लागि आजदेखि खेतमा खाने र सुत्ने अर्थात् रातदिन खेतैमा बस्ने बन्दोबस्त पनि शिवनारानले गर्दै छन् । खास गरेर शिवनारानको कोठाको एक परिवार खेतैमा बस्न थाल्दै छ । नानीथकुँ र पुननारानकी स्वास्नी अनि उनका दुई केटाकेटीसहित दिनभरि खेतमा काम गरी साँझमा फर्कदै छन् ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">६. दिइएको अनुच्छेदलाई भूत कालको अज्ञात पक्षमा परिवर्तन गरी लेख्नुहोस् :</h4><font color="#003366">डाक्टर गोदत्तप्रसादले आफू विवाहित र छोराछोरीको बाबु हुँ भन्ने पनि बिर्सिएछन् । उनी नानीथकुँका घरमा धाउन थालेछन् । उनीहरू एकान्तमा भेट्ने र कुराकानी गर्न थालेछन् । त्यो कुरा थाहा पाएर शिवनारानले नानीथकुँलाई सम्झाएछन् । डाक्टर गोदत्तप्रसादकी पत्नी रञ्जनादेवीले पनि सम्झाइछन्। अन्त्यमा नानीथकुँले पनि कुरा बुझिछन् । नानीथकुँ र गोदत्तप्रसादका बिचमा सम्बन्ध टुटेछ । एक दिन नानीथकुँको रामखेलावन राउतसँग भेट भएछ । रामखेलावन र नानीथकुँका बिचमा प्रेम भएछ । त्यो कुरा शिवनारानले विचार गरिराखेछन् उनले नानीथकुँको बिहे रामखेलावनसँग गराइदिएछन् । आफूले रोजेको मान्छेसँग बिहे गर्न पाएर दुवै जना खुसी भएछन् ।</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">७. शिरबिन्दु तथा चन्द्रबिन्दुको प्रयोग भएका तलका शब्दलाई वर्णानुक्रमअनुसार लेख्नुहोस् :</h4><font color="#003366">अँगार, अँध्यारो, अंश, भयौँ, वंश, सँग, संयम, संरक्षण, संलग्न, संवाद, संशय, संसार, संहार</font><br><br><h4 data-original-attrs="{&quot;style&quot;:&quot;&quot;}" style="color: rgb(0, 64, 128);">८. दिइएका शब्दलाई तालिकामा देखाउनुहोस् :</h4><table style="color: rgb(0, 51, 102);"><tbody><tr><td>क, ख, ग, घ अघि ‘ङ्’</td><td>अङ्क, शङ्कर, शङ्ख, पङ्खा, ढङ्ग, मङ्गल, बङ्गुर, गङ्गा, चङ्गा, सङ्घ</td></tr><tr><td>च, छ, ज, झ अघि (तत्सम शब्दमा मात्र) ‘ञ्’</td><td>अञ्चल, पञ्च, पुञ्ज, लाञ्छना, ब्यञ्जन, झञ्झा, मञ्जुल</td></tr><tr><td>ट. ठ ड ढ अघि (तत्सम शब्दमा मात्र) ‘ण्’</td><td>पण्डित, कण्ठ, कुण्ठा, दण्ड, खण्ड, खण्डन</td></tr><tr><td>त, थ, द ध अघि ‘न्’</td><td>सन्त, बन्धन, भिन्न, मन्तब्य, परन्तु पन्थ, बन्दी, खिन्न</td></tr><tr><td>प. फ ब भ अघि ‘म्’</td><td>कम्प, पम्फा, अम्बा, लम्ब, स्तम्भ, जम्मा</td></tr><tr><td>य, र, ल, व, श, ष, स, ह, ज्ञ अघि (तत्सम शब्द) शिरबिन्दु</td><td>सयम, संशय, संसार संहार, संरक्षण, संलग्न, संवाद, वंश संज्ञा संज्ञान, संवाद संवत्<br><br></td></tr></tbody></table></div>

&nbsp;NEB Resource AppEk Chihan(एक चिहान)Ek ChihanClass 12 Notes - Nepali - Chapter 5शब्दभण्डार१. शब्द र अर्थका बिचमा जोडा मिलाउनुहोस् :रुजु&nbsp;– कुनै कुरा ठिक छ कि छैन भनी जाँच्ने कामकविराज&nbsp;– आयुर्वेदिक उपचार गर्ने चिकित्सकको एक उपाधिपेस्की&nbsp;– काम पूरा हुनु पहिले दिइने रकमतल्सिङ&nbsp;– मोहीलाई जग्गा कमाउन दिने व्यक्ति, जग्गाधनीसमवेदना&nbsp;– उस्तै दु:खको अनुभवनिर्दयी&nbsp;– दया नभएकोअकर्मण्य&nbsp;– केही पनि काम नगर्ने, निस्क्रियमुराद&nbsp;– भित्री आशयसान्त्वना&nbsp;– आश्वासन, ढाडसहथुङ्गा&nbsp;– हातको नाडीदेखि औंलाका टुप्पासम्मको भागदागबत्ती&nbsp;– शवका मुखमा राख्ने बत्तीकृतज्ञता&nb...

Read More

Also Read : Carboxylic Acid and Its Derivatives

'Notes'

Browse by Category

Notes

Study materials and lecture notes

Past Years

Previous exam questions

Important

Key questions to focus on

Practice

Questions for practice

Show All Categories
Showing: Past Years Questions (19 results)
Clear Filter

All Notes for All Grades - Past Years Questions

Physics Past Years Questions

Physics Old Is Gold Solution 2080

Class 12 Old Is Gold Solutions body { font-family: 'Inter', sans-serif; } ...

Aman s Sapkota
2025-08-30
text/html
Last Updated: 2025-09-02
Chemistry Past Years Questions

Chemistry HISSAN Board Exam 2081 Paper

Class 11 HISSAN Chitwan Board Exam Paper 2081 Chemistry&nbsp;

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Class 12 - Science Past Years Questions

Physics Annual Exam Paper 2081

Class 11 Physics Board Exam Paper 2081 Kanti&nbsp; Secondary School

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Economics Past Years Questions

Economics HISSAN Exam 2080

HISSAN Class 11 Management Economics Question Paper 2080

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry Pre-Board Exam Paper - Shree Pokhariya S/s

Class 11 Pre Board Exam Paper 2081 Shree Pokhariya Secondary School Chemistry Exam Paper

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Biology Past Years Questions

Biology First Terminal Exam 2081 - Lahan Paragon School

Class 11 Biology Exam Paper Terminal Exam 2081&nbsp; Lahan Paragon Secondary School

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry First Terminal Exam 2081 - Trinity College

Class 11 First Terminal Examination 2081&nbsp; Chemistry Trinity College

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
English Past Years Questions

English HISSAN Exam 2081

HISSAN Nawalparashi class 11 English Exam Paper 2080

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Nepali Past Years Questions

Nepali HISSAN Exam 2081

Class 11 hissan board exam nepali exam paper 2081

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry St.xavier College

Class 11 board exam 2081&nbsp; Exam by St.xavier college

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
Chemistry Past Years Questions

Chemistry Solution Board Exam 2082

Class 12(NEB) Board exam paper 2082 Chemistry Solution&nbsp;

Aman s Sapkota
2025-08-29
application/pdf
Last Updated: 2025-08-29
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

BSc.CSIT Second Semester Board Exam Paper 2076

BSc CSIT Second Semester Past Year Question Paper of 2076 conducted by Tribhuvan University (T.U.). This official board exam paper is essential for st...

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

BSc.CSIT Second Semester Board Exam Paper 2080

BSc CSIT Second Semester Past Year Question Paper of 2080 conducted by Tribhuvan University (T.U.). This official board exam paper is essential for st...

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

2nd Sem Board Exam Paper 2078

BSc.CSIT Second Sememster Past Year Question 2078 Board Exam By T.U.

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

2nd Sem Board Exam Paper 2079

BSc.CSIT Second Sememster Past Year Question 2079 Board Exam By T.U.

Aman s Sapkota
2025-07-16
application/pdf
Last Updated: 2025-07-16
BSc.CSIT Past Years Questions Semester 2

BSc.CSIT Second Semester Exam Paper 2081

Aman s Sapkota
2025-07-15
application/pdf
Last Updated: 2025-07-15
Physics I Past Years Questions

tesy

test

Aman s Sapkota
2025-07-15
text/plain
Last Updated: 2025-07-15
Computer Science Past Years Questions

Computer Board Exam 2082

Computer Science Board Exam Paper 2082

Aman s Sapkota
2025-07-04
application/pdf
Last Updated: 2025-07-17
Physics Past Years Questions

Physics Board Exam Paper 2082

Board Exam Paper Physics 2082

Aman s Sapkota
2025-07-04
application/pdf
Last Updated: 2025-07-24